bugatti bolide 111 1.jpgbugatti bolide 111 1.jpg

H Bugatti συνεχίζει τις δοκιμές του hypercar, με την ελληνική ονομασία Bolide, με τα φρένα να έχουν τον πρώτο λόγο.

Όσο πιο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο γρήγορα πρέπει και να σταματάει και η Bugatti Bolide δεν αποτελεί εξαίρεση. Η εξωπραγματική ισχύς και το χαμηλό βάρος, προσφέρουν επιδόσεις που κόβουν την ανάσα, αλλά χωρίς αντίστοιχο σύστημα πέδησης, δεν θα είχαν την ανάλογη αξία.

Η Bugatti απευθύνθηκε στην κορυφαία στο είδος της ιταλική εταιρεία Brembo για το σύστημα πέδησης που αποτελείται φυσικά από ανθρακονήματα, γι’ αντοχή στις θερμικές καταπονήσεις και εξαιρετικά χαμηλό βάρος.

Αρκεί ν’ αναφερθεί, πως η έκαστη μπροστινή δισκόπλακα της Bolide ζυγίζει μόλις 3.175 κιλά, ενώ η διάμετρός της είναι 390 χιλιοστά με πάχος 37.5 χιλιοστά. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η διάμετρος των 390 χιλιοστών είναι η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα για κεραμική δισκόπλακα, που συνδυάζεται με οκταπίστονες δαγκάνες, από κράμα αλουμινίου με επικάλυψη νικελίου.

Ίδια είναι και η διάμετρος των πίσω φρένων, με ελαφρά πιο στενό πάχος που φτάνει τα 34 χιλ ενώ οι πίσω δαγκάνες είναι εξαπίστονες. Γεγονός είναι πάντως πως τα κεραμικά φρένα της Bolide έχουν μεγαλύτερη διάμετρο από εκείνα των μονοθεσίων της Formula 1, καθώς δεν θα χωρούσαν στις ζάντες των 18 ιντσών των αγωνιστικών της F1.

Βέβαια το βάρος της Bolide είναι μεγαλύτερο των αγωνιστικών, αφού φτάνει τα 1.240 κιλά, ωστόσο η ιπποδύναμη του W16 κινητήρα των 8.0 λίτρων, αγγίζει τους… 1.850 ίππους και αναλογία κιλών ανά ίππο… 0.67. Στην ευθεία πάντως η Bolide είναι πιο γρήγορη από τα μονοθέσια της F1, αφού η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 400 χλμ./ωρα, για τα οποία απαιτούνται… 12.08 δευτ. ενώ για τα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 2.17 δευτ.

Η Bolide φυσικά προορίζεται μόνο για χρήση πίστας και θα κατασκευαστούν 40 μονάδες για τους τυχερούς που μπορούν να διαθέσουν το ποσό των… 5 εκ. ευρώ.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *