bmw 4coupe 111.pngbmw 4coupe 111.png

Τα αποκαλυπτήρια της νέας σειράς 4 έκανε η BMW, στην πλήρη γκάμα της, αφού δεν λείπουν και οι νέες Μ4.

Τετραπλή λοιπόν «επίθεση» από τη γερμανική εταιρεία, που επιμένει να κατασκευάζει αυτοκίνητα που συγκινούν, προσφέροντας σπορ οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, με όσο το δυνατόν πιο οικονομικούς κινητήρες.

Η BMW σειρά 4 συνεχίζει την παράδοση με όμορφες σιλουέτες, καθώς σπανίζουν τα coupe και convertible, η BMW επιμένει, κάνοντας τη διαφορά.

Στη νέα γενιά της σειράς 4, όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με ήπια υβριδικά συστήματα 48V με γεννήτρια που αποδίδει 11 ίππους, στις πολύ χαμηλές στροφές, βελτιώνοντας την απόκριση και τις εκκινήσεις από στάση. H γκάμα των κινητήρων αποτελείται από τετρακύλινδρα σύνολα βενζίνης και diesel για τις «απλές» σειρές 4 και εξακύλινδρα σε σειρά μοτέρ για τις Μ Performance.

To τετρακύλινδρο, δίλιτρο μοτέρ βενζίνης αποδίδει 186 ή 245 ίππους, ανάλογα την έκδοση, ενώ το τετρακύλινδρο diesel 190 ίππους. Στη νέα σειρά 4 προστίθεται και ο τρίλιτρος, εξακύλινδρος σε σειρά diesel, με ισχύ 286 ίππους στην τετρακίνητη έκδοση 430 xDrive.

Οι βενζινοκίνητες Μ440i xDrive Coupe και M440i xDrive Convertible εξοπλίζονται με εξακύλινδρο σε σειρά, τρίλιτρο μοτέρ, με απόδοση 375 ίππους και 560 Nm ροπής, ενώ οι diesel M440d xDrive 340 ίππους και 700 Nm ροπής. Οι M Performance εκδόσεις, όπως μαρτυρά και λογότυπο xDrive είναι τετρακίνητες.

Στον εξοπλισμό των κορυφαίων εκδόσεων Μ Performance, περιλαμβάνονται «Μ» σπορ ανάρτηση, φρένα και διαφορικό, με την κίνηση να μεταδίδεται μέσω αυτόματου κιβωτίου Steptronic οκτώ σχέσεων.

H νέα σειρά 4, διαθέτει ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα στο μπροστινό μέρος και τα πιο «αιχμηρά» LED φωτιστικά σώματα. Τα πίσω φωτιστικά σώματα, είναι τεχνολογίας Laser και προέρχονται από την περιορισμένης παραγωγής M4 CSL και είναι η πρώτη φορά που τοποθετούνται σε μοντέλο ευρείας παραγωγής.

Στο εσωτερικό εκτός από την πολυτέλεια κυριαρχούν οι… οθόνες που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και προβάλλουν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και φυσικά το σύστημα πλοήγησης. Νέας σχεδίασης είναι και το σπορ, τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, με πιο εύχρηστους διακόπτες  και επίπεδο κάτω μέρος.

Αν και συνήθως οι «Μ» εκδόσεις έπονται των απλών, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε ταυτόχρονα το πλήρες οπλοστάσιό της, με τις νέες «Μ» εκδόσεις να διατίθενται σε τρεις παραλλαγές ισχύος.

Η πιο… αδύναμη αποδίδει 480 ίππους από τον τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά με τα δύο τούρμπο κινητήρα και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Η ενδιάμεση έκδοση, επίσης πισωκίνητη, Competition αποδίδει 510 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων M Steptronic με Drivelogic. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η τετρακίνητη M xDrive, που αποδίδει 530 ίππους και συνδυάζεται και αυτή με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic.

Ο συνδυασμός τετρακίνησης και αυτόματου κιβωτίου, εκτοξεύει τη νέα Μ4 xDrive στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3.5 δευτ., (3.7 δευτ. η ανοιχτή)  με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, εκτός και αν επιλεγεί το πακέτο M Drive, που την αυξάνει στα 300 χλμ./ώρα.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *