Η BMW XM είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει η γερμανική εταιρία.
Με το plug-in υβριδικό V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων με τα 1.000 Nm ροπής, το βαυαρικό SUV φτάνει τους 748 ίππους, καθιστώντας το πιο ακραίο ακόμα και από τα «ιερά» τέρατα της μάρκας όπως η M3 (551 ίππους) και η M5 (η νέα έκδοση που αναμένεται φέτος θα έχει και αυτή 748 ίππους).
Όμως η εξατομίκευση «χτυπάει» ακόμα και τους ιδιοκτήτες της ΧΜ.
Για να προσθέσει περαιτέρω κομψότητα (λέμε τώρα) στην XM, ο γερμανικός οίκος Larte Design ετοίμασε μια σειρά ειδικών τροποποιήσεων στη σιλουέτα που κάνουν την BMW ακόμα πιο υπερβολική.
Οι επεμβάσεις έγιναν στην XM Label Red (η πιο ισχυρή από τις δύο εκδόσεις που είναι διαθέσιμη η ΧΜ) σε μια ειδική έκδοση η οποία παράγεται σε μόλις 500 μονάδες, και η οποία είναι εύκολα αναγνωρίσιμη για τις χρωματικές λεπτομέρειες σε στυλ Toronto Red.
H ΧΜ by Larte Design χαρακτηρίζεται κυρίως από τη ματ βαφή Frozen Carbon Black, συνδυασμένη από 17 εξαρτήματα με βάση τα ανθρακονήματα ενώ απουσιάζει το logo της BMW που έχει αντικατασταθεί από το logo του οίκου.
Αυτά περιλαμβάνουν το καπό, τα πλαϊνά, τους προφυλακτήρες, τα ένθετα των εξατμίσεων, πιο επιθετικός διαχύτη και ζάντες αλουμινίου 23 ιντσών με κόκκινα φινιρίσματα που κάνουν την BMW να δείχνει έτοιμη να δαγκώσει την άσφαλτο.
Προφανώς, η Larte Design θεώρησε ότι οι 748 ίπποι της BMW είναι υπεραρκετοί για να ικανοποιήσουν την οδήγηση σε όλες τις συνθήκες το πλούσιο σε εξωτερικές διαστάσεις . Μάλιστα, οι επιδόσεις που εξασφαλίζει ο 8κύλινδρος είναι απόλυτης σημασίας, με 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και ηλεκτρονικά περιορισμένη η τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα και «μιλάμε» για ένα αυτοκίνητο με βάρος άνω των 2.500 κιλών.
Όσον αφορά τις τιμές ρύθμισης XM, το συνολικό κιτ τροποποίησης της Larte Design κοστίζει περίπου 42.000 ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα εξωτερικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένου του διαχύτη και των διευρυμένων θόλων των τροχών.
Επιπλέον, υπολογίστε και άλλα 8.500 ευρώ για το σετ με τις ζάντες των 23 ιντσών.
Δηλαδή περισσότερα από 50.000 ευρώ.
Και με αυτά τα χρήματα δεν αγοράζουμε μια άλλη BMW για every day use, με κινητήρα diesel που δε «καίει»…