Την εισαγωγή στα οχήματα της την πλατφόρμα του YouTube ανακοίνωσε η Audi.
Η γερμανική εταιρεία δίνει για πρώτη φορά στους οδηγούς των μοντέλων της πρόσβαση απευθείας από το σύστημα πολυμέσων στη δημοφιλή πλατφόρμα, όπου περισσότερες από 500 ώρες περιεχομένου ανεβαίνουν κάθε λεπτό. Διευκρινίζεται ωστόσο ότι η χρήση του YouTube θα επιτρέπεται, για λόγους ασφαλείας, μόνο όταν το όχημα είναι σταθμευμένο και όχι εν κινήσει.
Σημειώνεται ότι οι χρήστες που είναι μέλη του YouTube Premium θα μπορούν να συνδέονται και να παρακολουθούν περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις. Η χρήση του YouTube στο όχημα θα είναι όπως ακριβώς και στα smartphones. Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής θα εμφανίζεται το σχετικό εικονίδιο πρόσβασης στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων.
Η Audi δημιούργησε ένα κατάστημα εφαρμογών, από το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν download τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν συχνότερα στην καθημερινότητα τους. Το εν λόγω κατάστημα εφαρμογών ανέπτυξε η Audi σε συνεργασία με την εταιρεία λογισμικού Cariad της Volkswagen και του συνεργάτη της Harman, που είναι θυγατρική της Samsung.
Η διαθεσιμότητα του YouTube σε επιλεγμένα μοντέλα της Audi θα ξεκινήσει το φετινό καλοκαίρι, ενώ θα επεκταθεί και σε άλλες μάρκες του Ομίλου Volkswagen. Από το 2024 το YouTube θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα μοντέλα (A4/A5, Q5, A6/A7, A8, Q8 e-tron, και Audi e-tron GT Quattro) εξοπλισμένα με το πιο πρόσφατο σύστημα πολυμέσων τρίτης γενιάς της Audi. Τα απαραίτητα δεδομένα για τη σύνδεση στο διαδίκτυο θα παρέχονται μέσω μιας μόνιμα ενσωματωμένης κάρτας SIM στο όχημα.