Το εταιρικό έμβλημα της Mazda είναι λιτό, εντυπώνεται εύκολα και είναι άμεσα αναγνωρίσιμο. Η συγκεκριμένη μορφή του οποία προσομοιάζει σε φτερά πουλιού υιοθετήθηκε το 1997 αντικαθιστώντας αυτό που υπήρχε στα αυτοκίνητά της από το 1991.

Το έμβλημα ανανεώθηκε το 2015 και πρόσφατα οι συνάδελφοι της αυτοκινητικής ιστοσελίδας AutoGuide εντόπισαν την καινούργια εκδοχή του. Όπως έγινε γνωστό από αυτούς, ανακάλυψαν το επανασχεδιασμένο έμβλημα σε ιαπωνικό ιστότοπο.

Πλέον αυτό φαίνεται μονοδιάστατο και είναι περισσότερο γωνιώδες σε σχέση με πριν. Βεβαίως, κάτι αντίστοιχο είχε εμφανιστεί στο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Arata το οποίο παρουσίασε η Mazda τον περασμένο Απρίλιο στη Διεθνή Έκθεση του Πεκίνου.

Τότε, είχε θεωρηθεί ότι πρόκειται για μια σχεδιαστική άσκηση και στο εταιρικό έμβλημα, όμως τώρα επιβεβαιώθηκε ότι πρόκειται για μια ουσιαστική αλλαγή.

Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί εάν το ανανεωμένο έμβλημα θα υπάρχει στο αμάξωμα των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας ή εάν αυτό θα χρησιμοποιείται μόνο σε ενέργειες επικοινωνίας της προς τον Τύπο ή προς άλλους οργανισμούς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *