Μία θυγατρική της CRRC, που έχει ηγετική θέση στην παραγωγή τρένων στην Κίνα, παρουσίασε ένα νέου τύπου σύστημα τροχών, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις σιδηροδρομικές αμαξοστοιχίες που κινούνται με ταχύτητες άνω των 400 χιλιομέτρων την ώρα.
Σε σύγκριση με τα τυποποιημένα εξωτερικά συστήματα τροχών, το σύστημα αυτό είναι κατά 20% ελαφρύτερο ενώ μπορεί να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας από το τρένο κατά 15%.
Παράλληλα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το νέο σύστημα τροχών μειώνει τη φθορά των σιδηροδρομικών γραμμών σε ποσοστό περίπου 30%, ενώ το συνολικό κόστος συντήρησης τόσο των τροχών των τρένων όσο και των σιδηροδρομικών γραμμών μειώνεται κατά 15% για κάθε κύκλο της ωφέλιμης ζωής τους.
Έτσι, τα ηλεκτρικά τρένα υψηλής ταχύτητας γίνονται ακόμη πιο πράσινα και πιο λειτουργικά στην κατανάλωση ενέργειας, σύμφωνα με τον κατασκευαστή τους, την CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd.