Screenshot_325.jpgScreenshot_325.jpg

Την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για τις ειδικές μορφές τουρισμού επεξεργάζεται το Υπουργείο Τουρισμού, το οποίο παράλληλα χρηματοδοτεί έργα μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για τη βελτίωση της προσβασιμότητας των προορισμών, με σεβασμό στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, επισήμανε η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη, μιλώντας στο 18ο Πολυσυνέδριο «Καινοτομία & Ανάπτυξη», που διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη ο ιστότοπος ka-business.gr.

Ενδεικτική της έμφασης που αποδίδει το υπουργείο στις ειδικές μορφές τουρισμού είναι και η σύσταση οργάνων όπως η Κοινή Συντονιστική Επιτροπή Προσκυνηματικού Τουρισμού και το Εθνικό Συμβούλιο Οινοτουρισμού.

Η υφυπουργός χαρακτήρισε ως σημαντικό, ως προς την προβολή προορισμών με πολιτιστικό ενδιαφέρον, τον ρόλο του ΕΟΤ, μέσω των στοχευμένων διαφημιστικών εκστρατειών και της δικτύωσής του στο εξωτερικό. Έκανε δε ιδιαίτερη μνεία στην αξία των Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμών (DMΜOs), τους οποίους περιέγραψε ως σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ και μάνατζμεντ στον τουρισμό, που έχει στον πυρήνα του τη συνεργασία κεντρικής διοίκησης, τοπικής αυτοδιοίκησης και ιδιωτικού τομέα και βοηθά τους δήμους και τις Περιφέρειες να δημιουργήσουν και να προβάλλουν «τη δική τους ιδιαίτερη πολιτιστική και περιβαλλοντική ταυτότητα για την προσέλκυση τουριστών».

«Απτό παράδειγμα πολυμερούς συνεργασίας, εξωστρέφειας και αξιοποίησης της πολιτιστικής κληρονομιάς μας για την προσέλκυση τουριστών είναι και το μνημόνιο συνεργασίας Ελλάδας και Ιαπωνίας, που υπεγράφη κατά την επίσκεψη του πρωθυπουργού στη χώρα. Το 2024 ανακηρύχθηκε Έτος Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας- Ιαπωνίας και σχεδιάστηκε η υλοποίηση μιας σειράς δράσεων και εκδηλώσεων στη χώρα μας με τη συμμετοχή της Ιαπωνίας» σημείωσε η κα Ράπτη και υπενθύμισε πως, αντίστοιχα, υπάρχει σε εξέλιξη κοινό πρόγραμμα δράσης μεταξύ του ελληνικού υπουργείου και του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Κίνας για την περίοδο 2022-2024.

Όπως επισήμανε η υφυπουργός, «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πολιτιστική κληρονομιά και το φυσικό περιβάλλον αποτελούν στοιχεία που ισχυροποιούν την Ελλάδα έναντι άλλων χωρών. Είναι στρατηγική επιλογή μας αυτά τα στοιχεία να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε μέσω των ειδικών μορφών τουρισμού και με τη συνεργασία όλων μας, να δημιουργήσουμε ανταγωνιστικά και βιώσιμα τουριστικά προϊόντα, που θα αναδείξουν την Ελλάδα σε κορυφαία ελκυστικό προορισμό παγκοσμίως».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *