alfa romeo 33 stradale 31 8 2023alfa romeo 33 stradale 31 8 2023

Στo μουσείο της Alfa Romeo στο Arese ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να δει από κοντά πολλά από τα «δημιουργήματα» της ιταλικής φίρμας. Πλέον, στα εκθέματα μπορεί να προστεθεί, δικαιωματικά, άλλο ένα.

Πρόκειται για την Alfa Romeo 33 Stradale, το νέο supercar των Ιταλών που διατηρεί αυτούσιο το όνομα του αντίστοιχου supercar του 1967 και παρουσιάστηκε σήμερα.

Ένα υπεραυτοκίνητο, που σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, αποτελεί προϊόν τόλμης και πάθους και έχει σκοπό να ξυπνήσει το πάθος σε όλους.

«Νέο ραντεβού με την ιστορία», χαρακτήριζαν οι Ιταλοί τη συγκεκριμένη παρουσίαση στο μουσείο του Arese. Θέλησαν να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό και αντάξιο της ιστορίας τους, που ξεπερνά, πλέον, τα 113 χρόνια. Διάστημα στο οποίο έχουν κατασκευάσει μια σειρά από επιβλητικά supercars, μερικά από αυτά συνήθως περιορισμένης παραγωγής.

Η «αναβίωση» της θρυλικής 33 Stradale του 1967, ενός αυτοκινήτου – σύμβολο της δεκαετίας του ’60, μοιάζει αρκετά με την αυθεντική από πλευράς σχεδίασης. Είναι νόμιμη να κυκλοφορεί στο δρόμο, θα παραχθεί σε μόλις 33 αντίγραφα, όλα κατασκευασμένα από την ίδια την ιταλική φίρμα και όχι από τη Stellantis, τα οποία ήδη έχουν πουληθεί! Προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα, αλλά έχει σχεδιαστεί χωρίς συμβιβασμούς όσον αφορά την άνεση και την ευκολία χρήσης σε καθημερινή βάση.

«Με τη νέα 33 Stradale, θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να ανταποκρίνεται στο παρελθόν μας, να υπηρετήσουμε τη μάρκα και να κάνουμε περήφανους τους Alfisti. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο χάρη στην τεχνογνωσία, τη σκληρή δουλειά και το πάθος της ομάδας μας, με την υποστήριξη της διοίκησης που έχει τη σαφή φιλοδοξία να συνεισφέρει στη συγγραφή κεφαλαίων στο μέλλον της μάρκας, με πλήρη σεβασμό στη μοναδική της ιστορία. Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που κατασκευάζεται κατά παραγγελία από το 1969 και υπόσχομαι ότι δεν θα είναι το τελευταίο», τόνισε χαρακτηριστικά ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato.

Η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από το ιστορικό μοντέλο του 1967. Το εμπρός μέρος είναι δυναμικό και «μυώδες», με τον εμβληματικό παλιό θυρεό να δεσπόζει, μαζί με τα πολύπλοκα φώτα με την ελλειπτική τους βάση. Στο πλάι τα δυναμικά χαρακτηριστικά συνεχίζονται, με τις δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα και τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.

Το πίσω μέρος είναι πολύ πιο «άγριο» και είναι χαρακτηριστικό ότι το μέγιστο ύψος δεν βρίσκεται στο ύψος του παρμπρίζ, όπως σε κάθε άλλο sportscar, αλλά στο μέσο της οροφής. Ωστόσο, η πίσω πλευρά εκφράζει τη δύναμη της 33 Stradale με την «ιδιαίτερη» ουρά και τα στρογγυλά φώτα.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση είναι μινιμαλιστική και επικεντρωμένη στη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Το πιλοτήριο σχεδιάστηκε με σκοπό την ελαχιστοποίηση εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού, όπως φαίνεται στον περιορισμένο αριθμό χειριστηρίων με πρακτική χρήση κατά την οδήγηση που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα.

Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται μια οθόνη, ενώ το τιμόνι δε διαθέτει όλα τα «συνηθισμένα» κουμπιά. Όπως σε ένα πιλοτήριο αεροπλάνου, τα χειριστήρια βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα, στη χαμηλή κεντρική κονσόλα και σε υψηλότερο επίπεδο, τοποθετημένα στην κεντρική επένδυση στο εσωτερικό της οροφής.

Στην «καρδιά» του supercar μπορεί να υπάρξουν δύο επιλογές, μια θερμική και μία αμιγώς ηλεκτρική. Στην πρώτη, τοποθετείται ένας V6 twin-turbo κινητήρας 3,0 L, που αποτελεί εξέλιξη του αντίστοιχου 2,9 L των Stelvio και Giulia Quadrifoglio. Αποδίδει περισσότερους από 620 PS και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα.

Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή θα έχει ισχύ άνω των 750 PS και εκτιμώμενη αυτονομία άνω των 450 km. Και στις δύο περιπτώσεις, οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές. Τα 0-100 km/h έρχονται σε λιγότερο από 3 sec. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 333 km/h. Για την επιβράδυνση φροντίζουν τα κεραμικά φρένα της Brembo και το σύστημα brake-by-wire, ενώ για το κράτημα «αναλαμβάνει δράση» η ανάρτηση διπλού βραχίονα με ενεργά αμορτισέρ.

Το αλουμινένιο πλαίσιο και το μονοκόκ από ανθρακονήματα εξασφαλίζουν την ακαμψία αλλά και το μειωμένο βάρος που απαιτείται.

Κανένα από τα 33 αντίγραφα δε θα είναι ίδιο και μάλιστα θα έχουν συγκεκριμένο VIN, μέρος του οποίου επιλέχθηκε σε συνεργασία με τους πελάτες που τα έχουν ήδη αγοράσει! Οι δυνατότητες εξατομίκευσης είναι πάρα πολλές, ώστε ο κάθε ιδιοκτήτης να νιώθει ότι έχει το δικό του, μοναδικό, supercar.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *