Με τον αέρα ανανέωσης να πνέει τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά το νέο DS3 είναι έτοιμο να ξεκινήσει τις διαδρομές του.
Η τοποθέτηση της νέας compact μπαταρίας μεταξύ των εμπρός και των πίσω καθισμάτων, κάτω από το κεντρικό τούνελ και η ειδική κατασκευή του πίσω άξονα, επιτρέπουν στο νέο DS 3 E-Tense να διατηρήσει όλα τα πλεονεκτήματα των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (άνετος χώρος για τους πίσω επιβάτες, μεγάλος χώρος αποσκευών, θέση οδήγησης πανομοιότυπη με τα οχήματα εσωτερικής καύσης κ.α).
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας HSM (Hybrid Synchronous Motor), προσφέρει ισχύ 115 kW (156 ίππους) ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη στον οδηγό με μηδενικές εκπομπές.
Η νέα μπαταρία σε συνδυασμό με την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αυξάνει την αυτονομία του οχήματος σε 404 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP, ενώ ο οδηγός του νέου DS 3 E-Tense έχει στην διάθεσή του έως 575 χιλιόμετρα αυτονομίας σε αστικό περιβάλλον (WLTP).
Την γκάμα του νέου DS3, ολοκληρώνουν ο κινητήρας BlueHDi 130 με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8 και δύο κινητήρες βενζίνης PureTech 100 με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και PureTech 130 με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8.
Το DS3, ξεκινάει το ταξίδι του στην ελληνική αγορά (τιμή εκκίνησης 29.900 ευρώ), με διακριτικές πινελιές που ενισχύουν το στιλ και τεχνολογίες που εντυπωσιάζουν σε εκδόσεις με εξελιγμένους θερμικούς κινητήρες και με ηλεκτροκινητήρα.
Το νέο DS3, είναι το πρώτο όχημα της κατηγορίας B του ομίλου Stellantis που ενσωματώνει το νέο DS Iris System, το οποίο συναντάμε στο DS 4 και στο DS 7. Το νέο διαισθητικό σύστημα Infotainment είναι πλήρως προσαρμόσιμο με widgets, προσφέρει 3D πλοήγηση και περιλαμβάνει έναν προσωπικό βοηθό, την Iris, που αναγνωρίζει φυσική ομιλία.
Η νέα μπαταρία μπορεί να επαναφορτίσει από 0 έως 80% σε 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC 100 kW, ενώ σε τριφασικό wallbox 11 kW AC μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου 5 ώρες.