Το νέο υβριδικό σύστημα πέμπτης γενιάς που ενσωματώνει η Toyota στο νέο Corolla που κυκλοφορεί στην Ευρώπη, είναι το πιο αποδοτικό από κάθε άλλο σε σχέση με την απόδοση και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, σύστημα.
Οι προτεραιότητες της νέα τεχνολογίας ήταν η μείωση του NVH (Noise, vibration and harshness) των κραδασμών και της σκληρότητας του θορύβου, ενώ παράλληλα είναι πιο ομαλή η επιτάχυνση χάρη στην επαναβαθμονόμηση του γκαζιού και της μετάδοσης.
Αυτές οι προσπάθειες στέφθηκαν με επιτυχία και το σύστημα βεζινοκινητήρα/ηλεκτρικού μοτέρ έχει βελτιστοποιηθεί. Το CVT λειτουργεί, επίσης, πολύ πιο αποτελεσματικά και πολιτισμένα, κάτι που δεν συνέβαινε πάντα με τα παλιότερα υβριδικά.
Διαθέτει, ακόμη, μια νέα μπαταρία, η οποία είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και με υψηλότερη απόδοση. Συγκεκριμένα, είναι ιόντων λιθίου κρυμμένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Το βάρος μειώθηκε κατά 18 κιλά, ενώ η παραγόμενη ενέργεια/ισχύς έχει δυναμώσει κατά 14%.
Και το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι λιγότερο ογκώδες και ελαφρύτερο.
Στο εσωτερικό, η προφανής αλλαγή είναι μια νέα οθόνη αφής με κουμπιά down, off-on και up (για την ένταση) κάτω από το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect+.